EP7 – SEO door de bril van de content marketeer en copywriter – Frederik Vermeire (WiSEO)

Quality content komt niet vanzelf bovendrijven op Google. Hoe ga je daar als content marketeer of copywriter mee om? Ik praat erover met Frederik Vermeire, zaakvoerder van het SEO-agency WiSEO.

Frederik schetst eerst het grotere plaatje. Welke plaats en prioriteit heeft SEO binnen content marketing? Hij geeft tips over hoe je successen opvolgt en rapporteert. Frederik vertelt ook waarom content marketeers een nieuw stuk content niet te snel mogen loslaten. En dat ze steeds kritisch moeten blijven voor het technische SEO-luik.

We praten ook over waarom het als copywriter cruciaal is om je klant bewust te maken van dat technische stuk aan SEO. En waarom het zinvol is om die ene klant die vraagt om twaalf artikels er maar tien aan te bieden…

 

Beluister deze aflevering over SEO meets content marketing en copywriting op

Eerst de SEO-basics nog eens opfrissen?

Rep je ogen dan naar De beginnergids SEO van WiSEO. Dan ben je weer helemaal mee.

EP7 – SEO door de bril van de content marketeer en copywriter – Frederik Vermeire (WiSEO)